261R BABY Lett å strikke

261R BABY Lett å strikke
kr 60,00

Lagerstatus: På lager

Dette heftet er laget spesielt til deg som ikke har så mye erfaring med å strikke. Her finner du oppskrifter på praktiske plagg og tepper som babyen trenger de første årene. De fleste modellene er enkle og raske å strikke, og alle oppskrifter finnes i størrelser fra 0-3 mnd. til 2 år. Vi har hovedsakelig brukt Baby Panda, et tynt og mykt garn i 100 % merinoull. I noen oppskrifter har vi også brukt garnet Petter, som er en litt tykkere kvalitet i 100 % ull. Begge kvalitetene er superwashbehandlet slik at de kan slenges rett i vaskemaskinen. Enkelt og greit!

Vi selger kun hefte sammen med originalt garn til et plagg i heftet. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som ikke oppfyller disse krav.

Les hele katalogen her.

Velg modell i nedtrekksmenyen under, for å se bilder med tilhørende tekstdetaljer for hvert enkelt design.

Ved valg av modell får du hele heftet med alle oppskrifter.

* Påkrevde felt

kr 60,00
Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Vi selger kun hefte sammen med originalt garn til et plagg i heftet. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som ikke oppfyller disse krav. Vi gjør oppmerksom på at farge-gjengivelsene kan avvike noe avhengig av skjermtype. Garnpartier kan også ha avvik fra fargebad til fargebad.