271 Tumi Barn

271 Tumi Barn
kr 60,00

Lagerstatus: På lager

I dette heftet finner du helt tipp-topp oppskrifter til barn i alderen 1-10 år. Vi har brukt garnet Tumi, en stor favoritt blant barna siden det er mykt og behagelig å ha på. Garnet er også slitesterkt, noe som er viktig for at et yndlingsplagg skal vare så lenge som mulig. Kolleksjonen inneholder fine og praktiske plagg i kule mønster og farger. Her finner du for eksempel en kjole som både kan være et ekstra lag på kalde hverdager, men som også er så fin at den funker til fest. Eller hva med en deilig ullbukse å ha utenpå, før vinteren setter inn for fullt? Vi håper du finner noe som frister pinnene. Kos deg med arbeidet!

Vi selger kun hefte sammen med originalt garn til et plagg i heftet. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som ikke oppfyller disse krav.

Les hele katalogen her.

Velg modell i nedtrekksmenyen under, for å se bilder med tilhørende tekstdetaljer for hvert enkelt design.

Ved valg av modell får du hele heftet med alle oppskrifter.

* Påkrevde felt

kr 60,00
Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Vi selger kun hefte sammen med originalt garn til et plagg i heftet, minimum 4 nøster per hefte. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som ikke oppfyller disse krav. Vi gjør oppmerksom på at farge-gjengivelsene kan avvike noe avhengig av skjermtype. Garnpartier kan også ha avvik fra fargebad til fargebad.