Anettegenser med bling

Anettegenser med bling

Lagerstatus: På lager

Velge farger selv? Da legger du garn (fra garnmenyen) og enkeltoppskrift (Enkeltoppskrifter - Rauma Garn) eller heftet (Hefter - Rauma Garn) i handlekurven hver for seg. 

Du finner også link til produktene nederst på denne siden.

Størrelse:

XS  (S)  M  (L)  XL  (XXL) 3XL

Plaggets mål:

Brystvidde :  93  (99)  104  (111)  119  (126) 134 cm

Hel lengde målt midt foran :  54  (56) 58  (60)  62  (64) 66 cm

Underermslengde : 49  (49)  49  (50)  50  (50) 50 cm

Garn:

Rauma Inca Alpakka: (100% superfine alpakka, 50 gram = ca 175 meter)

Metallic (effektgarn i 45% polyamid og 55% metallisert polyester, lengde pr. spole = ca 1000 meter)

Garnalternativ:

Rauma Lamull eller Pandora

Garnmengde:

Inca Natur melert nr CA03:  350  (400)  400  (450)  450  (500)  550 gram

Metallic sølv nr 342:  2 stk  (2 stk)  2 stk  (2 stk)  2 stk  (2 stk) 2 stk 

Veiledende pinner:

Rundpinne og 5 korte pinner nr 2½ og 3.

Strikkefasthet:

28 masker glattstrikk med 1 tråd Inca og 1 tråd Metallic på pinne nr 3 = 10 cm

Fra: kr 686,00

Pris valgte størrelse: kr 686,00

* Påkrevde felt

Pris valgte størrelse: kr 686,00

Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Anettegenser kan strikkes med eller uten dekorativt hullmønster på børestykket. Strikkes i Inca fra Rauma Garn, og det kan også benyttes Metallic som følgetråd dersom man ønsker en diskré glittereffekt.

Anettegenseren strikkes ovenfra og ned, med rundt bærestykke. Det økes ved å lage kast, noe som danner et dekorativt hullmønster på bærestykket. Ønsker du ikke hullmønster kan kastene strikkes vridd rett på neste omgang. Genseren kan strikkes med eller uten Metallic som følgetråd. Metallic gir en fin glimmer-effekt til plagget.