Honey Bucket Bag

Honey Bucket Bag

Lagerstatus: På lager

Velge farger selv? Da legger du garn (fra garnmenyen) og enkeltoppskrift (Enkeltoppskrifter - PetiteKnit) i handlekurven hver for seg.

Du finner også link til produktene nederst på denne siden.

Honey Bucket Bag strikkes i ett stykke fra bunnen og opp. Først strikkes bunnen i glattstrikk, og deretter strikkes veskens sider i nettpatent. Øverst strikkes en løpegang til snørelukking. Til slutt sys et fôr som monteres inn i vesken. Oppskriften inneholder også syveiledning til fôr.

Størrelser: liten (stor)

Diameter: 15,5 (18,5) cm

Omkrets: 48 (58) cm

Høyde: 20 (24) cm

Strikkefasthet: 18 masker x 56 omganger i nettpatent på pinne 2,5 mm = 10 x 10 cm

Veiledende pinner: Rundpinne 2,5 mm (40 og 60 cm), strømpepinner 2,5 mm

Materialer: Ca. 50 (65) g Sunday fra Sandnes Garn (50 g = 235 m) strikkes sammen med ca. 27 (33) g Tynn Silk Mohair fra Sandnes Garn (25 g = 212 m)

Stoff til fôr 68 x 18 (81 x 21) cm, evt. kjede til hank

Vanskelighetsgrad: ★ ★ ★ ★ (4 ud af 5).

OBS! Det er i garnpakken beregnet kun ett nøste Sunday i str "liten". Dersom du ikke er nøye på strikkefasthet, vær obs på at du da kan få for lite garn. Vi anbefaler at du da legger til et nøste eller bestiller stor størrelse (i "stor" str er det ett nøste Sunday mer i pakken). 

Vi legger kun ett nøste i garnpakken for størrelse liten, slik at de som strikker etter mål og fasthet som i oppskrift, ikke skal sitte igjen med et helt nøste. 

Fra: kr 319,00

Pris valgte størrelse: kr 319,00

* Påkrevde felt

Pris valgte størrelse: kr 319,00

Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Honey Bucket Bag kan strikkes i to størrelser. 

Design fra PetiteKnit.