Honey Washbag Isblå

Honey Washbag Isblå

Lagerstatus: På lager

Velge farger selv? Da legger du garn (fra garnmenyen) og enkeltoppskrift (Enkeltoppskrifter - PetiteKnit) i handlekurven hver for seg.

Du finner også link til produktene nederst på denne siden.

Det følger med 1stk glidelås i 23cm i fargen Isblå i denne garnpakken!

Evnetuelt fôr må kjøpes utenom.

Størrelse: onesize

Lengde: 23 cm

Dybde: 8 cm

Høyde: 17 cm

Strikkefasthet: 24 masker x 34 omganger i dobbelstrikk på pinne 2,5 mm = 10 x 10 cm

18 masker x 56 omganger i nettpatent på pinne 2,5 mm = 10 x 10 cm

Veiledende pinner: Rundpinne 2,5 mm (40 og 80 cm), strømpepinner 2,5 mm

Materialer: Ca. 63 g Sunday fra Sandnes Garn (50 g = 235 m) (her vist i farge Isblå 6501) strikkes sammen med ca. 31 g Tynn Silk Mohair fra Sandnes Garn (25 g = 212 m). Glidelås 4 mm, 23 cm. Stoff til fôr, 33 x 52 cm.

Det følger med glidelås i garnpakken, men fôr må kjøpes utenom.

Vanskelighetsgrad: ★ ★ ★ ★ ★ (5 ud af 5).

Fra: kr 443,00

Pris valgte størrelse: kr 443,00

* Påkrevde felt

Pris valgte størrelse: kr 443,00

Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Honey Washbag strikkes i ett stykke fra bunnen og opp. Først strikkes bunnen i dobbelstrikk. Deretter plukkes masker opp langs alle sidene av bunnen, og veskens vegger strikkes i nettpatent (på engelsk Honey Comb Brioche). Toppen av vesken strikkes ved at de to snippene i endene først strikkes i dobbelstrikk, og deretter strikkes de to stolpene som sitter på hver side av glidelåsen. Videre sys glidelåsen fast med nål og tråd, og til slutt sys fôr (på maskin eller for hånd) som monteres inn i vesken. Oppskriften inneholder også veiledning til å sy for.

Design fra PetiteKnit