Honey Clutch Almond

Honey Clutch Almond

Lagerstatus: På lager

Velge farger selv? Da legger du garn (fra garnmenyen) og enkeltoppskrift (Enkeltoppskrifter - PetiteKnit) i handlekurven hver for seg.

Du finner også link til produktene nederst på denne siden.

En glidelås i fargen Perlemor 17cm/4mm følger med i garnpakken.

Størrelse: onesize

Lengde: 17 cm

Dybde: 6 cm

Høyde: 11 cm

Strikkefasthet: 24 masker x 32 omganger i dobbelstrikk på pinne 2,5 mm = 10 x 10 cm

18 masker x 56 omganger i nettpatent på pinne 2,5 mm = 10 x 10 cm

Veiledende pinner: Rundpinne 2,5 mm (80 cm), strømpepinner 2,5 mm,

Materialer: Ca. 30 g Sunday fra Sandnes Garn (50 g = 235 m) (her vist i fargen Almond 2511) eller ca. 36 g Pelsuld 8/2 fra Hjelholts Uldspinderi (100 g = 400 m) eller ca. 24 g Saga fra Filcolana (50 g = 300 m) strikkes sammen med ca. 16 g Tynn Silk Mohair fra Sandnes Garn (25 g = 212 m) (her vist i fargen Kitt 1015) eller ca. 16 g Soft Silk Mohair fra Knitting for Olive (25 g = 212 m) eller ca. 16 g Silk Mohair fra Isager (25 g = 210 m).

Glidelås 4 mm, 17 cm. Stoff til for, 25 x 36 cm.

Det følger ikke med fôr i garnpakken.

Vanskelighetsgrad: ★ ★ ★ ★ ★ (5 ud af 5).

Fra: kr 269,00

Pris valgte størrelse: kr 269,00

* Påkrevde felt

Pris valgte størrelse: kr 269,00

Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Honey Clutch strikkes i ett stykke fra bunnen og opp. Først strikkes bunnen i dobbelstrikk. Deretter plukkes masker opp langs alle sidene av bunnen, og clutchens vegger strikkes i nettpatent (på engelsk Honey Comb Brioche). Toppen av clutchen strikkes ved at de to snippene i endene først strikkes i dobbelstrikk, og deretter strikkes de to stolpene som sitter på hver side av glidelåsen. Videre sys glidelåsen fast med nål og tråd, og til slutt sys for (på maskin eller for hånd) som monteres inn i clutchen. Oppskriften inneholder også veiledning til å sy for.