DALE NR. 330 VM Lahti 2017

DALE NR. 330 VM Lahti 2017

Vanlig pris kr 75,00

Special Price kr 19,00

Lagerstatus: På lager

STRIKK DEN OFFISIELLE VM-GENSEREN TIL HELE FAMILIEN!

Den flotte LAHTI-genseren er langrennslandslagets offisielle World Cup genser for sesongen 2016/2017. Denne gangen er genseren oppkalt etter den finske byen Lahti som er vertskap for VM 23. februar – 5. mars 2017.

Enten du skal heie på landslaget ringside, sniker deg innom web-tv eller satser på skifest godt plantet i sofakroken – det er på tide å ta pinnene fatt! 

Her er genseren det norske langrennslandslaget stiller i hele skisesongen, og nå er oppskriften klar til deg som vil strikke genseren selv. Både mønsteret, fargene og detaljene er identisk med genseren utøverne bruker. Tradisjonen tro får du oppskrift til både herre, dame og barn fra 2-12 år. Alle strikkes i DALE DALETTA som er et lettstelt, superwashbehandlet garn i ren, ny ull. Og selvsagt satser vi på flaggfargene nå når det blir VM-fest!

Vi gjør oppmerksom på at det ved kjøp av dette heftet kreves at kunden kjøper minimum 3 nøster Dale Garn pr. hefte. Bestillinger som ikke oppfyller kravet vil bli kansellert. 

Les hele katalogen her.

Velg modell i nedtrekksmenyen under, for å se bilder med tilhørende tekstdetaljer for hvert enkelt design.

* Påkrevde felt

Vanlig pris kr 75,00

Special Price kr 19,00

Beskrivelse

Informasjon oppskrift

Ved kjøp av dette heftet kreves det at kunden kjøper minimum 3 nøster Dale Garn pr. hefte. Bestillinger som ikke oppfyller kravet vil bli kansellert. Vi gjør oppmerksom på at farge-gjengivelsene kan avvike noe avhengig av skjermtype. Garnpartier kan også ha avvik fra fargebad til fargebad.